פרטים עלי

התמונה שלי
פתח תקווה, ישראל, Israel
אם הדימוי של ההספק שלך בחיים הוא מנורה אזי אני מגדל אייפל בלילה אם הדימוי של השנאה הוא מים אזי אני מדבר יבש אם הדימוי של האהבה הוא יצור אנוש אזי אני הוא.

יום חמישי, 19 בנובמבר 2009

נמוג בעשן. פיני שופן. יוני 2008



צעיר הייתי
וחסר ניסיון
והיא ראתה
ועברה המון
מחזריה באלפים
וגם אני בנופלים
משפתיה החומות
ועוצמת טעמה
מניחוח גופה
דעתי הסתחררה
ונכנעתי בסערה
כשאחזתיה בזרועותיי
ידעתי שהיא הטעם לחיי
ללא ספק או שאלה
זו הייתה אהבה גדולה.

ככל שחלף הזמן
הקסם נמוג בעשן
סר חינה מעליי
וטעמה צרב את שפתיי
ביחסינו איבדתי כל שליטה
ומאסתי בה ובקרבתה
שמלתה הלבנה עלתה בלהבה
והחיים שלי ביחד איתה.

בבוקר בהיר
כשמחשבתי צלולה הייתה
הגעתי סוף סוף להחלטה
בו ברגע
ללא כל חרטה
אחזתי בה
בפעם האחרונה
ולצמיתות
שילחתיה לדרכה.

השנים חלפו
היא עדיין בסביבה
לא מסננת
את הנופלים ברשתה
בעיקר נוער
תמים וטיפש
שאת ממונו המועט
מעלה באש
ואני בגאווה
מביט בהם מהצד
ויודע ששוב
לא יראוני
עם סיגריה ביד.
© כל הזכויות שמורות לפיני שופן.

pshupan@gmail.com 052-4865794

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה