פרטים עלי

התמונה שלי
פתח תקווה, ישראל, Israel
אם הדימוי של ההספק שלך בחיים הוא מנורה אזי אני מגדל אייפל בלילה אם הדימוי של השנאה הוא מים אזי אני מדבר יבש אם הדימוי של האהבה הוא יצור אנוש אזי אני הוא.

יום חמישי, 5 במרץ 2009

אוי אימי. פיני שופן. אוגוסט 2007

מוקדש לא' מבית הנשיא
וא' ממשרד התיירות


אימי
התוכלי להשיבני
לימי ילדותי
שם תמיד
יצאת להגנתי
כמו מלאך
ריחפת מעליי
בחירוף נפש
סוככת עליי
מפני הרוע
בכל צורותיו
מפני היצר
הרע מנעוריו.

אימי
למה אותי
לא הזהרת
מדוע לי
לא אמרת
שבחוץ מסתובב
חופשי השטן
לבוש בהידור
ומחייך כבן אדם
חומד לפצוע
את גופי
לשעת כושר
לחרוך את נפשי.

אימי
למה בפניו
לא שמת מחסום
למנוע ממני
את זה הגיהינום
ציפור נשמתי
נפלה שדודה
ובתוך ביתי
שלי אבודה
מאחורי החיוך
תהום וריקנות
ולעתים מבקשת
את נפשי למות.
אימי
למרות שסוטים
וחולים בנפשם
הצליחו להסוות
וגדול הוא כוחם
הגיעו למעמד
נישא ורם
עוצמתם רבה
ורב ממונם
גם את
לא תוכלי להם
דל כוחי
וניגפתי מפניהם
צר לי אימי
על הבשורות
אבל מביתך הקטנה
נותרה רק אות.



© כל הזכויות שמורות לפיני שופן.

2 תגובות:

  1. וואוו אני זוכרת את השיר הזה..די מצמרר פאפס..
    תמיד מילותיך נשמעות כאילו מדובר עליך, למרות שלא כך. אוהבת אותך אבא שלי

    השבמחק
  2. מדוע לאחר שיר הלל לאמא? כמה היא גדולה אדירה ומיוחדת!!!!!
    אני פוגשת שיר עצוב הממזער את קומתה של אמא.
    לא !!!!!!!
    אמא תמיד גדולה והחיים תמיד יפים ,
    כי גם כשנופלים אמא את הדמעות מנגבת
    וכך היא אומרת:
    "אם בני נפל היום זה לא אומר שהענשתי אותו. הוא נפל כי בקולי _"תיזהר"- הוא לא שמע. אך ארוץ להרימו לעודד אותו ולנגב את דימעותיו להרגיעו ולתת לו נשיקה.
    שידע שגם כאשר אני מזהירה אותו מותר לו להמשיך הלאה,ותמיד אהיה שם כדי להגן עליו."גילה זכות קוסקס אמרה את זה לבני כאשר שאל מדוע ה' לא מנע את התאונה שלי?.
    זאת גדולתה של אמא
    וגדולתו של ה' יתברך גדולה אף יותר הוא לא מנע מאיתנו דבר אך נתן לנו את הבינה לדעת איפה לא להיכשל.
    בהצלחה!!! הרבה נערות ונערים שיקראו שיר זה אוליי יפתחו את העיניים ויצליחו להמנע ממיכשולים

    השבמחק