פרטים עלי

התמונה שלי
פתח תקווה, ישראל, Israel
אם הדימוי של ההספק שלך בחיים הוא מנורה אזי אני מגדל אייפל בלילה אם הדימוי של השנאה הוא מים אזי אני מדבר יבש אם הדימוי של האהבה הוא יצור אנוש אזי אני הוא.

יום רביעי, 9 בספטמבר 2009

נקיונות של פסח בכיפור. פיני שופן.

זה הזמן
לנקות ולהבריש
את סימני האטימות
מהקירות של נשמתך.

זה הזמן
לזרוק ולהשליך
את שאריות הרכילות
מהשולחנות של נפשך.

זו העת
לשטוף ולחטא
את לכלוך העוונות
מהחדרים של לבך.

זו העת
לשאוב ולטאטא
את פירורי הטיפשות
מהמרצפות של אורחותיך.

זו השעה
לגהץ וליישר
את קמטי החטאים
מהבגדים של חייך.

זו השעה
לזכך ולטהר
את בוץ השטויות
מהתריסים של מצפונך.

זה הרגע
לצחצח ולנגב
את שומן הטעויות
מהכיורים של כוונותיך.

זה הרגע
לסבן ולשפשף
את כתמי הרמאויות
מהשטיחים של מנהגיך.

אלו הימים
לגרד ולהסיר
את אבנית הפשעיםמ
האמבטיות של מעשיך.

אלו הימיםל
פזר ולהבריק
את אבק הטמטום
מהחלונות של מחשבותיך.

ובזה הכיפור
להדביק ולאחות
את שברי העלבונות
מהאריחים של אהוביך.

כל הזכויות שמורות לפיני שופן.

2 תגובות:

  1. תוך כדי קריאת השיר הרגשתי שאני עוברת תהליך ניקיון,כאילו המילים ממרקות את הנפש. ובסוף,פשוט נרגעתי! תודה.

    השבמחק
  2. פיני, כל שורה ושורה שקראתי נתנה לי תחושה שאני מנקה וממרקת את נפשי.
    בשורה האחרונה כבר הרגשתי הקלה וזיכוך.
    תודה לך. פזית

    השבמחק