פרטים עלי

התמונה שלי
פתח תקווה, ישראל, Israel
אם הדימוי של ההספק שלך בחיים הוא מנורה אזי אני מגדל אייפל בלילה אם הדימוי של השנאה הוא מים אזי אני מדבר יבש אם הדימוי של האהבה הוא יצור אנוש אזי אני הוא.

יום שישי, 2 באוקטובר 2009

אימי אימי. פיני שופן. ספטמבר 2009

כשהאל אמר

אברא אדם בצלמי

ללא ספק

הוא התכוון אליך

אימי.

את הכתלים

את היסודות

ואת התמונות על הקירות

בכל אחדד ואחד

פתחת חלון וצוהר

אל העולם

ותריסר הם במספר

בתבנית של אדם

הלוא הם ילדיך

כולם.

לצד התמונות

תלויות התעודות

תואר ראשון

במדעי הלב

תואר שני

בהבנת החיים

והתואר השלישי

בחינוך ילדים.

מיוצאי חלצייך

אימי

אין שונאים

ונוטרי טינה

אין בני בליעל

וחורשי רעה.

אימי

מבטי הערצתי

כשרכנת מעל עריסתי

עד היום הזה

מלווים אותי

כששילחת אותי לדרכי

הנחת צרור עצות בידי

באהבה אין סופית

עטפת את גופי

וברכת אלוהים הנחת על ראשי

אשרר היא לי

חרבי ומגיני.

כל קמט בפנייך

נושא קורות חיים

כל שערה לבנה בראשך

מספרת על תלאות וקשיים

כל וריד שהתפוצץ ברגלייך

נושא תג מחיר ששולם

וכל כוויה

שנושאת בגופך

הפכו אותך למושלמת באדם.

אימי אימי

את היא עולמי

את ביתי

ואת מורשתי

את זיכרונותיי

ואת ילדותי

את האדמה

שעליה נבנה בית אבי.


© כל הזכויות שמורות לפיני שופן.

pshupan@gmail.com 052-4865794


תגובה 1:

  1. פיני, אתה פשוט מחסל אותי ריגשית בשיר בזה....העלת לי דמעות בעיניים...
    תודה תודה תודה
    פזית

    השבמחק