פרטים עלי

התמונה שלי
פתח תקווה, ישראל, Israel
אם הדימוי של ההספק שלך בחיים הוא מנורה אזי אני מגדל אייפל בלילה אם הדימוי של השנאה הוא מים אזי אני מדבר יבש אם הדימוי של האהבה הוא יצור אנוש אזי אני הוא.

יום חמישי, 22 באוקטובר 2009

עוד שנה. פיני שופן. מאי 2008



חלפו השנים
כבר הקמתי משפחה
נולדו לי ילדים
אתה נשארת בשלך
ילדון ונער נצחי
הצלחת לחמוק מהזקנה
הנה עוד קמט במצחי
כשסופרת עוד שנה.

בשובך מהטירונות
ומהמסעות המפרכים
אהבתי אותך שטפה
ובצאתך לקרבות
כאחד הלוחמים
תפילתי אותך עטפה.

לא המדים
הפכו אותך לגבר
כי אם גופי
לא אימך
ספגה דמעות השבר
כי אם כתפי.

ובכל יום זיכרון לאומי
שב לדעוך משהו בתוכי
ובכל יום השנה למותך
שבה למות יחד איתך
מתרסקת באחת
חיי נעצרים
ושוב אוספת כוחות
לאחות את השברים.

אני לא אימך
וגם לא אחותך
אני לא אשתך
וגם לא ביתך
הייתי כל אחת ואחת
ומעמדי בין רגע נמחק.



על מותך התאבלתי
ועדיין אבלה
לשבת שבעה
לא יכולתי
כי מי בסך הכול הייתי
רק חברה שכולה.
© כל הזכויות שמורות לפיני שופן.

pshupan@gmail.com 052-4865794

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה