פרטים עלי

התמונה שלי
פתח תקווה, ישראל, Israel
אם הדימוי של ההספק שלך בחיים הוא מנורה אזי אני מגדל אייפל בלילה אם הדימוי של השנאה הוא מים אזי אני מדבר יבש אם הדימוי של האהבה הוא יצור אנוש אזי אני הוא.

יום שישי, 25 בספטמבר 2009

עשרות אלפי אנשים. פיני שופן.

עשרות אלפי אנשים,
פוגש אדם בחייו

אלפים רבים,
נשכחו אז וגם עכשיו

מאות מתוכם,
ימשיכו להתקיים סביב

ועשרות מהם,
יוסיפו להיות חלק מיומו

בודדים מתוכם,
יותירו את רישומם עליו

מקצתם
תהיה להם נגיעה
בחייו

חלקם
יהיו קרובים
באופן שייטיב או יכאב

מעטים מהם,
הוא באמת יעריך ויאהב

יחידים
יהיו מעורבים
במאפיינים של קיומו

בודדים
יהפכו לחבריו הקרובים
ואנשי שלומו

מתי מעט
בכל רגע ושעה
יחיו לצידו

ואחת יחידה
תהיה אהובתו
ותשתכן לה בתוך ליבו.

© כל הזכויות שמורות לפיני שופן.

pshupan@gmail.com 052-4865794

תגובה 1:

  1. כמה נכון!וזה מתקשר לי לתגובה שכתבת לי בבלוג על חברתי פנינה.
    תודה פזית

    השבמחק