פרטים עלי

התמונה שלי
פתח תקווה, ישראל, Israel
אם הדימוי של ההספק שלך בחיים הוא מנורה אזי אני מגדל אייפל בלילה אם הדימוי של השנאה הוא מים אזי אני מדבר יבש אם הדימוי של האהבה הוא יצור אנוש אזי אני הוא.

יום שבת, 5 בספטמבר 2009

ממלכת השקט. פיני שופן. אוגוסט 2009

כאן בממלכת השקט
דממת אלוהים שוררת
רק הרוח השורקת
את הגו מצמררת
ממרחקים לכאן נושבת
לעולם לא מתעייפת
את האבן מלטפת
מסרים אליה לוחשת.

הקשב היטב לנהמותיה
אליך מיועדות מילותיה
מארבע כנפות ארץ מסעותיה
ערגה וכמיהה נושאת בכליה
מקוננת ומייבבת הרוח לעתים
כאשר מביאה איתה געגועים
יש ומעבר לים מגיעה
נושאת באמתחתה צער ודמעה
כאשר נפש יקיריך קודרת
יש ולפעמים תהי סוערת
כאשר ליטוף על פניך תרגיש
זוהי שעת קריאת הקדיש.

ביום שישי לקראת ערב
לרוח האזן והקשב היטב
זוהי שעת הדלקת הנרות
בכנפיהן נושאות
את תפילת התפילות
כשאימי ליד החלון נעמדת
על השמיים מסתכלת
ותפילה חרישית בשפתיה ממלמלת
בעת הזו הנרות ירצדו
כאשר מעליהם הרוחות ינשבו
יישאו עד אליך את אורם
מבקשים לומר לך
לא נשכח אותך לעולם.

מוקדש לזיכרו של אבי, יונה שופן.

תגובה 1:

  1. פיני תודה על תגובתך בבלוג שלי. אשמח אם תמשיך לבקר ולהגיב. עלי לציין שצימררת אותי בשיר הזה. כל כך הרבה רגישות והבנה. פזית

    השבמחק