פרטים עלי

התמונה שלי
פתח תקווה, ישראל, Israel
אם הדימוי של ההספק שלך בחיים הוא מנורה אזי אני מגדל אייפל בלילה אם הדימוי של השנאה הוא מים אזי אני מדבר יבש אם הדימוי של האהבה הוא יצור אנוש אזי אני הוא.

יום שבת, 28 בפברואר 2009

נולדתי למענך. פיני שופן. ינואר 2008











לך מקשיבה בפנים רציניות
גם כשפיך מפיק המון שטויות
מביטה בך בהערצה אין סופית
לא תמצאי כמוני צייתנית
לך נאמנה יותר מעצמך
ובאמת מאמינה שנולדתי למענך.

אפילו אם עליי תכעסי
ולא תהיי נחמדה
עד יום מותי
את בשבילי היחידה
גם אם תרביצי ותצעקי
ואותי לא תדעי להעריך
למענך אני אנבח
על כל מי שצריך.

כאשר מהבית את תעדרי
אשב לי בפינה ואסתגר בעצמי
על הדלת אביט בעיניים כלות
עד אשר אוזניי תשמענה את הקולות
זנבי יצא מדעתו
ויקשקש מבלי שאוכל לעצור בעדו.

אף אדם ביקום לא יקדם פנייך כמותי
אקפץ ואנתר ומאושרת אצא מגדרי
מבקשת רק ליטוף וטיול קטן
וקצת לרוץ בין עצי הגן
מעט אוכל לא יזיק
וחטיף קטן את חיי ימתיק.

חושבת שאת היצור הכי מדהים
ובעיניי את היא אלוהים
כלבה בת כלבה זו אני
ולך מעניקה אהבה בכל מאודי.

לשני באהבה מלוקה!!!
האו האו האו האו האו!!!


© כל הזכויות שמורות לפיני שופן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה