פרטים עלי

התמונה שלי
פתח תקווה, ישראל, Israel
אם הדימוי של ההספק שלך בחיים הוא מנורה אזי אני מגדל אייפל בלילה אם הדימוי של השנאה הוא מים אזי אני מדבר יבש אם הדימוי של האהבה הוא יצור אנוש אזי אני הוא.

יום שבת, 28 בפברואר 2009

מרחפת. פיני שופן. נובמבר 2006

כמו ציפור ממריאה
מרגישה קלה כנוצה
נשמתי נוסקת ודואה
פעימותיי תופסות תאוצה
מעל גגות העיר
באיטיות ובנועם מרחפת
מאיבריי התרוקן האוויר
מחלון לחלון מתעופפת.

להסביר לא יודעת
למה זה גופי בוער
כשידך בידי נוגעת
כל עורי מצטמרר
כשזרועותיך בי אוחזות
החום מגיע בגלים
כשעיניך באישוניי נלכדות
נגמרות לי המלים.

כילדה בטירה מכושפת
לתוך חייך נכנסתי
בקסם וברוך מתעטפת
בעוצמת גבריותך נשביתי
מחדר לחדר משוטטת
ומגלה הפתעות נעימות
תחושה מטריפה מתפשטת
חודרת דרך העצמות.

החמצן הדרוש לחיי
עבר להשתכן בגופך
בהתרחקך לוחצות ריאותיי
ומחפשת שוב קרבתך
מצמידה שפתיים לשפתיים
נושקת ונושמת באיטיות
ולוחשת לך בעצימת עיניים
רק עוד פעם אחת ולמות.


© כל הזכויות שמורות לפיני שופן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה