פרטים עלי

התמונה שלי
פתח תקווה, ישראל, Israel
אם הדימוי של ההספק שלך בחיים הוא מנורה אזי אני מגדל אייפל בלילה אם הדימוי של השנאה הוא מים אזי אני מדבר יבש אם הדימוי של האהבה הוא יצור אנוש אזי אני הוא.

יום שבת, 28 בפברואר 2009

אהבה זה. פיני שופן. משנת 1982

אהבה זה...
לפתוח סגור לבך בפניו
להכניסו פנימה ולנעול אחריו
להיות כל רגע איתו
גם אם הוא איננו פה
זה כשנפשך יוצאת אליו למרחקים
וקוראת לו בלחש וגעגועים.

אהבה זה...
לתת הכל ולא לבקש מאומה
מבלי לשאול מדוע ולמה
זה לחוש אותו בכל החושים
ולוותר למענו על הרבה דברים
לתת ביטוי לרגשותיך כלפיו
למסור לבך מנבכיהו ומעמקיו.

זה רגש ללא הסבר
שכל רצונך שלעד לא ייגמר
זו הרגשה כואבת ומוזרה
שבעדה לא תבקש כל תמורה
זה להקריב עצמך למענו
ולקוות שהינך הכל בשבילו
זה לאהוב ולקבל אהבה
זה המון המון אכזבה.


© כל הזכויות שמורות לפיני שופן.

תגובה 1:

  1. פיני סחתיין עליך
    מתי אתה מוצא זמן לכל הפייטנות הזאת דארלינג?
    וגם לנהל חיי אהבה סוערים וחחי משפחה ומה לא
    ....
    לא מצליחה להבין איך אתה מוצא את הזמן
    תאמין לי
    אני על כל פנים אהבתי מאוד
    נשיקות
    יעלי

    השבמחק