פרטים עלי

התמונה שלי
פתח תקווה, ישראל, Israel
אם הדימוי של ההספק שלך בחיים הוא מנורה אזי אני מגדל אייפל בלילה אם הדימוי של השנאה הוא מים אזי אני מדבר יבש אם הדימוי של האהבה הוא יצור אנוש אזי אני הוא.

יום שבת, 3 באוקטובר 2009

כשאני מביט בראי. פיני שופן. יולי 2008


כשאני מביט בראי

ובדקדוק בוחן את דמותי

מביט עמוק בתוך עיני

ומנסה להבין ממה מורכבים חיי

למדתי רבות ורכשתי ידע רב

ידעתי לאהוב וזכיתי להיות נאהב

יש בי כישרונות שאין לאחרים

ניחנתי בתכונות שיש רק למעטים

חיי התעצבו בבית בו נולדתי

אופיי נבנה במשפחה בה גדלתי

אך הנשמה שהוכנסה לתוך אישיותי

הינה מפס הייצור של אימי.

כשאני מביט בראי

אני רואה זוג עיניים

שהביטו בפליאה באורחותייך

שהסתכלו בהערצה בדרכייך

ונוצצות היו מאושר לדעת

שהן שייכות ליוצא חלצייך.

אני רואה חוטם ואף

שנשמו את ריח גופך

ובאהבה שאפו את ניחוחך

בזמן שנשאת אותי על כפייך

כשראשי מונח על כתפייך.

כשאני מביט בראי

אני רואה זוג אוזניים

ששמעו בדאגה את העייפות בקולך

והקשיבו בעונג לקול צחוקך

שהאזינו דרוכים לשמוע את שמי

נישא על שפתייך, אימי.

אני רואה שפתיים ופה

שקראו את שמך בחום ובחיבה

ולעיתים גם ללא כל סיבה

שמעולם לא אמרו ביקורת עלייך

ולעולם לא ידברו בפחיתות כבוד אלייך.

כשאני מביט בראי

אני רואה ידיים וזרועות

שברגעי לידתי אצבעותייך אחזו

שבצעדי הראשונים לקראתך נפתחו

אשר את רגלך החזיקו כאשר עייפתי

ובכל רגע מימי חיי לעברך הושטתי.

כשאני מביט בראי

אני רואה לנגד עיני אדם

אשר ניסה להיות בן מושלם

לא את כל אשר רצה לתת הצליח

ויותר מכפי יכולתו להעניק הבטיח

לא תמיד יכול היה למנוע ממך כאב

ולעיתים גם ידע אותך לאכזב.

אימי

אין איש בחיי שישווה לך

בחוכמה

אין אישה ביקום שיש לה כזאת

נשמה

אין אדם ראוי יותר ממך לזו המילה

אימא.


© כל הזכויות שמורות לפיני שופן.

pshupan@gmail.com 052-4865794


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה